Skip links

طراحی قالب وردپرس

اصول طراحی قالب وردپرس چیست؟

قبلا در مطلبی جداگانه در خصوص اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس چیست و امکانات و مزایا و معایب وردپرس به صورت مفصل توضیح دادیم. اگر با وردپرس آشنایی ندارید و می خواهید بدانید که سیستم وردپرس برای رفع نیازهای طراحی سایت شما مناسب است یا خیر پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

اگر تصمیم دارید برای سایت خود از سیستم وردپرس استفاده کنید، حتما می دانید که یکی از عناصر اصلی این گونه سایت ها، قالب وردپرس است. جدای از افزونه ها، بسیاری از قابلیت های این سیستم، در طراحی قالب وردپرس نمایان و قابل استفاده می شود. به همین دلیل کیفیت، در طراحی قالب وردپرس بسیار حائز اهمیت است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس، به دلیل عملکردهای چندگانه و عمومی، در صورتی که به صورت بهینه طراحی نشود و اصول بهینه سازی طراحی قالب وردپرس در آن لحاظ نشود، پس از مدتی از نظر عملکردی به شدن دچار افت خواهد شد و خصوصا سایت شما از نظر سرعت، با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.

علاوه بر این، سایت های وردپرسی به دلیل محبوبیت بالا، متن باز بودن و گستردگی بسیار زیاد در میان کاربران، همواره در معرض حملات امنیتی نظیر هک و … قرار داشته و طبق آمارها، بیشترین میزان هک وب سایت ها، بر روی سایت های وردپرسی انجام می شود. لذا عدم رعایت اصول امنیت وب سایت در طراحی سایت وردپرس، نتایج فاجعه باری را به دنبال خواهد داشت.

طراحی قالب وردپرس اختصاصی چه مزایایی دارد؟

موارد بالا، مشکلاتی است که در صورت عدم رعایت اصول طراحی سایت وردپرسی، از نظر امنیتی و عملکردی برای سایت شما مشکل زا خواهد بود. قالب های آماده وردپرسی که در سایت های مختلف (با قیمت های ارزان و حتی گزاف) به فروش می رسد، معمولا از این مشکلات رنج برده و صاحبان این سایت ها پس از مدتی، متحمل هزینه های اضافی برای رفع این مشکلات خواهند شد.  از طرفی ممکن است امکاناتی که شما برای سایت خود در ذهن دارید، توسط قالب های آماده، قابل اجرا نباشد و افزونه های وردپرس هم پاسخگوی نیازهای شما نباشند. در این گونه موارد هم طراحی قالب وردپرس اختصاصی چاره کار خواهد بود.

به همین دلیل همیشه به کسانی که قصد راه اندازی سایت وردپرسی دارند پیشنهاد می شود که از ابتدا، اقدام به سفارش طراحی قالب وردپرس اختصاصی نمایند تا علاوه بر رفع نیازهای خاص در طراحی سایت، در آینده نیز متحمل هزینه های اضافی برای رفع مشکلات قالب های آماده نشوند.

ما چه خدماتی برای طراحی سایت وردپرس ارائه می دهیم؟

واقعیت این است که در صورتی که طراحی قالب وردپرس، به صورت اصولی انجام شود، سیستم وردپرس جوابگوی بسیاری از نیاز های کاربران خواهد بود و برای پروژه های کوچک و متوسط، استفاده از این سیستم مدیریت محتوا برای مشتریان از نظر اقتصادی و زمانی، به صرفه خواهد بود. خدماتی که تیم طراحی سایت کدیزاین برای طراحی سایت وردپرس ارائه می دهد شامل طراحی قالب وردپرس اختصاصی، بهینه سازی سایت وردپرس، طراحی بر مبنای اصول سئو و ساختارهای بنیادین وردپرس، طراحی افزونه وردپرس و … می باشد.

گروه طراحی قالب وردپرس ما با استفاده از تکنولوژی های روز طراحی وب، بهره گیری از فریم ورک های مدرن و رعایت جنبه های روانشناختی و کاربرپسندانه طراحی وب، طراحی قالب وردپرس را به صورت حرفه ای و اختصاصی با توجه به نیازهای شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انجام می رساند و در این راه، تمامی اصول بهینه سازی سرعت، افزایش امنیت، بهبود سئو، توسعه پذیری با افزونه ها و … را طراحی قالب وردپرس در نظر می گیرد. شما می توانید با اعتماد به سابقه و تجربه بالای ما در طراحی کسب و کارهای آنلاین (به عنوان نمونه طراحی سایت نیازمندی کدیزاین را مشاهده نمایید)، طراحی سایت وردپرسی خود را 0 تا 100 به ما بسپارید

مشاوره های رایگان ما در طراحی قالب وردپرس را از دست ندهید. کافی است با ما در ارتباط باشید و ما هم در کمال صمیمیت پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

در صورتی که نیاز به توضیحاتی بیشتری دارید یا سوالی در این خصوص دارید و یا قصد سفارش داشتید، میتوانید با شماره 09112002371 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09114899693 در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. ما صمیمانه پاسخگوی سوالات و مشاوره های شما خواهیم بود.

نمونه کار طراحی قالب وردپرس

طراحی اپلیکیشن اندروید اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

طراحی اپلیکیشن اندروید اسکریپت نیازمندی ها

اپ موبایل - برنامه گوشی

Portfolios - 1

طراحی سایت شرکت آلای ایرانیان

شرکتی-استاتیک

Portfolios - 2

اسکریپت املاک کدیزاین

اسکریپت تبلیغاتی-ملک یاب

Portfolios - 3

اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

اسکریپت تبلیغاتی-آگهی نامه

Portfolios - 4

طراحی سایت مرکز مطالعات زنجیره ارزش

وردپرس-ووکامرس