Skip links

طراحی سایت املاک

چرا راه اندازی و طراحی سایت املاک اهمیت دارد؟

این روزها حتی کسانی که آشنایی چندانی با اینترنت ندارند پیش از خرید و فروش ملک از اطرافیان خود میخواهند که در اینترنت جستجو کنندتا شاید ملک کورد نظر خود را بیابند. دیگر کسب و کار سنتی جایگاه سابق خود را از دست داده و باید برای جدا نماندن از قافله، خود را با روش های جدید کسب و کار و بازاریابی تطبیق دهیم.

چرا هر مشاور املاکی نیاز به طراحی سایت املاک یا طراحی سایت مشاور املاک دارد؟

تا چندسال قبل مهم ترین  روش خرید و فروش املاک، مراجعه به  بنگاه های مشاور املاکو یا صفحه نیازمندی روزنامه ها و بروشورها بود. اما حالا دیگر همه کارها از بستر اینترنت انجام میگیرد. کمتر کسی است که در زندگی روزمره خود از خدمات اینترنتی استفاده نکند و برای رفع نیازمندی های خود در اینترنت به جستجو نپردازد. دیگر کسی صفحات نیازمندی روزنامه ها را برای یافتن ملک موردنظر خود ورق نمی زند.

از طرفی هزینه تبلیغات سنتی (علیزغم مزایایی که دارد) آن قدر زیاد است که ناچارا صاحبان املاک و ارائه دهنگان خدمات ملکی، باید به استفاده از روش های نوین تبلیغات پناه ببرند. حالا دیگر مردم برای خرید و فروش ملک خود به سایت های املاک مراجعه می کنند. سایت هایی که بانک اطلاعاتی جامعی از املاک و صاحبان آنها را در خود جای داده و با قابلیت جستجویی که در اختیار کاربران قرار می دهند، عملا امکان جستجو بین هزاران ملک را فراهم می آورند تا کاربران بسته به تیاز و توانمندی مالی، ملک مورد نظر خود را بیابند و یا ملک خود را برای فروش در آن سایت قرار دهند.

ظهور و طراحی سایت املاک این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا بدون مراجعه حضوری به بنگاه های مشاور املاک، نیازهای ملکی خود را تامین نمایند. همین امر موجب شده تا بنگاه های مشاور املاک، علاوه بر روش های سنتی جذب مشتری، فایل های ملکی خود را از طریق سایت و به واسطه طراحی سایت مشاور املاک در اختیا بازدیدکنندکان قرار دهند تا بتوانند مشتریان بالقوه فراوانی را که در سطح اینترنت مشغول به جستجوی ملک موردنظر خود هستند را به سمت خود جلب کرده و فرصت های شغلی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.

با این توضیحات میتوان گفت که طراحی سایت املاک در حال حاضر یکی از ضروریات شغلی تمام مشاورین املاک است و یک بنگاه مشاور املاک، بدون طراحی سایت مشاور املاک، عملا بسیاری از مشتریان و خدمت های شغلی بالقوه خود را به رقبای خود واگذار خواهد کرد.

طراحی سایت املاک چگونه باعث بهبود کسب و کار می شود؟

با طراحی سایت مشاور املاک این امکان را خواهید داشت که در کنار فعالیت های سنتی در دنیای حقیقی، از ظرفیت ابزارهای مدرن نظیر اینترنت، گوشی های هوشمند و اپلیکیشن ها جهت گسترده تر کردن محدوده فعالیت های خود استفاده کنید. فرض کنید که شما یک بنگاه مشاور املاک در شمال کشور دارید و فعالیت های شما، مختص فروش و اجاره ویلا می باشد. در صورتی که از خدمات طراحی سایت مشاور املاک ما استفاده و برای بنگاه خود یک سایت مشاور املاک راه اندازی کنید، مشتریان سراسر کشور که احتیاج به خرید یا اجاره ویلا در شمال کشور داشته باشند می توانند بدون اینکه نیازی به حضور فیزیکی برای مشاهده (و یا معامله) داشته باشند، از خدمات شما استفاده کنند و برای خرید و فروش و رهن و اجاره ویلا به شما مراجعه نمایند. به همین سادگی!

ضمن اینکه با امکاناتی که این سایت ها در اختیار شما قرار می دهند می توانید از طریق سایت به عنوان یک واسطه عمل کرده و به ازای سرویس دهی به کاربران (به عنوان مثال نمایش آگهی های ویژه، بنر تبلیغاتی و …) هزینه مجزا دریافت نمایید. (جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درآمدزایی از سایت مشاور املاک به توضیحات اسکریپت املاک کدیزاین مراجعه نمایید)

در راه اندازی و طراحی سایت املاک چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

اگر فقط اندکی با اینترنت و فضای مجازی آشنا باشید قطعا می دانید که راه اندازی یک سایت بدون بازدیدکننده هیچ سودی ندارد و سایت شما زمانی به بهره وری خواهد رسید که افراد از سایت شما کنندو برای رفع نیازهای خود به سایت شما مراجعه و از خدمات سایت شما استفاده کنند. در صورتی که سایت شما به صورت اصولی طراحی نشده باشد و در طراحی سایت املاک مواردی نظیر سلایق و نیازهای کاربران، تجربه کاربری، اصول ساده  سازی، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو درنظر گرفته نشده باشد، مطمئنا سایت شما به موفقیت نخواهد رسید و فرصت ها را به رقبای خود واگذار خواهید نمود.

به همین دلیل است که طراحی سایت مشاور املاک، یک موضوع کاملا تخصصی تلقی می شود و بدون مشاوره با افراد خبره در این زمینه و استفاده از پیشنهادها و راه حل های آنها، شانس موفقیت شما مناسب نخواهد بود.

ما چگونه در طراحی سایت مشاور املاک به شما کمک می کنیم؟

با این که سایت های آگهی املاک، ظرفیت بسیار بالایی داشته و در صورت پیاده سازی اصولی و بازاریابی مناسب، درآمدزایی بالایی خواهند داشت; اما طراحی سایت املاک یا طراحی سایت مشاور املاک به تنهایی نمی تواند تضمین کننده موفقیت این وب سایت ها باشد.

تیم طراحی سایت کدیزاین، به پشتوانه موفقیت سامانه های تخصصی خود تحت عنوان اسکریپت املاک کدیزاین و اسکریپت نیازمندی های کدیزاین، شناخت زیادی از فضای کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات آنلاین و طراحی سایت مشاور املاک داشته و در طول سالهای فعالیت همواره راه های جدیدی برای بهبود سایت های مشاور املاک و خلاقیت در طراحی سایت املاک ارائه داده است. موفقیت سایت های مشاور املاک راه اندازی شده با قالب املاک کدیزاین، می تواند دلیلی بر این موضوع باشد.

استفاده از روش های مدرن و به روز در طراحی سایت املاک، آشنایی کامل با مسائل و مشکلات راه اندازی سایت مشاور املاک و تسلط بر جوانب حوزه کسب و کارهای آنلاین که ناشی از تجربه چندساله در این حوزه است، ویژگی هایی است که ما را از سایر شرکت ها متمایز نموده و به عنوان یک نام قابل اعتماد در راه اندازی سایت مشاور املاک معرفی نموده است.

مشاوره های رایگان ما در این خصوص را از دست ندهید. کافی است با ما در ارتباط باشید و ما هم در کمال صمیمیت پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

در صورتی که نیاز به توضیحاتی بیشتری دارید یا سوالی در این خصوص دارید و یا قصد سفارش داشتید، میتوانید با شماره 09112002371 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09114899693 در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. ما صمیمانه پاسخگوی سوالات و مشاوره های شما خواهیم بود.

نمونه کار طراحی سایت مشاور املاک

Portfolios - 1

اسکریپت املاک کدیزاین

اسکریپت تبلیغاتی-ملک یاب