Skip links

طراحی سایت نیازمندی ها

چرا راه اندازی و طراحی سایت نیازمندی ها اهمیت بالایی دارد؟

طراحی سایت نیازمندی: مدت ها از زمانی که تبلیغات فقط صفحه ای از روزنامه ها را شامل می شد و تراکت های تبلیغاتی در سطح خیابان ها پخش میشد میگذرد. با گذر زمان و رشد اینترنت و همه گیر شدن فضای مجازی، تبلیغ محصولات و کسب و کارها و خدمات هم به این بستر منتقل شده است. دیگر کسی برای یافتن محصول موردنظر خود، صفحه نیازمندی های روزنامه همشهری را ورق نمی زند و برای پیدا کردن خدمات خاص، تراکت های شهری را زیر و رو نمی کند. این روز ها دیگر کسی برای پیدا کردن شغل و مشاهده آگهی های استخدامی، صفحات استخدام روزنامه ها را بالا و پایین نمی کند.

حالا دیگر مردم با اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خو گرفته اند. مدت هاست که پیدا کردن هر چیزی فقط و فقط با جستجو در اینترنت انجام می شود. حالا دیگر صفحات روزنامه ها تبدیل شده به صفحات سایت نیازمندی ها. دیگر مردم برای فروش خانه و ملک و زمن و خودروی خود در روزنامه ها آگهی نمی زنند و کسی برای فروش وسایل دست دوم خانه خود به سمساری ها مراجعه نمی کند. طراحی سایت نیازمندی و سایت های تبلیغاتی کار را به قدری برای مردم ساده کرده که کافی است شما برای خرید یا فروش هر چیزی به سایت های تبلیغاتی سری بزنید و به دنبال جنس یا خدمات مورد نظرتان بگردید یا چیزی که میخواهید بفروشید را آگهی کنید. به همین سادگی!

آیا با وجود سایت های دیوار و شیپور، راه اندازی سایت تبلیغاتی موفقیت آمیزخواهد بود؟

احتمالا همه ما نام سایت های دیوار یا شیپور را شنیده ایم. دو سایتی که در دسته طراحی سایت نیازمندی قرار می گیرند و خیلی از مردم برای رفع نیازهای خرید و فروش خود به این سایت ها مراجعه می کنند. اما آیا فقط همین سایت ها هستند که در این حوزه فعالیت می کنند؟ آیا با وجود این سایت ها، طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت تبلیغاتی جدید درآمد زا خواهد بود؟

می دانیم که این دو سایت همه جیز و همه موضوعات را شامل می شوند و همه چیز برای خرید و فروش در آن ها پیدا می شود. اما اگر بخواهید در زمینه های تخصص تر مثل حرفه خودتان (به عنوان مثال لوازم و تجهیزات کامپیوتری)، خدمات دیجیتال، اصناف، مشاغل خاص و … چنین سایت هایی پیدا کنید، آیا سایت های معتبری وجود دارد؟ آیا سایت نیازمندی معتبری برای پوشش دادن اختصاصی آگهی های مشاغل و اصناف و خدمات شهر یا استان شما وجود دارد؟ تا بحال فکر کرده اید که سایت نیازمندی های خود را راه اندازی کنید؟ جدای از مقوله اهمیت تبلیغات برای محصولات و خدمات خودتان در دوران کنونی، آیا تا به حال فکر کرده اید که درآمدزایی این گونه سایت های نیازمندی و تبلیغاتی چقدر است؟ تا بحال به این فکر افتاده اید که گوشه ای از این گردش مالی عظیم تبلیغاتی را از آن خودتان کنید؟

طراحی سایت نیازمندی چگونه باعث درآمدزایی شما می شود؟

برای درآمدزایی از سایت نیازمندی ها دو حالت را درنظر بگیرید.

در حالت اول شما در یک زمینه خاصی (مثلا صنعت چاپ) فعالیت دارید و با ظرفیت های این حوزه آشنا هستید. در صورت طراحی سایت آگهی و راه اندازی سایت نیازمندی در این حوزه، با کمی بازاریابی و استفاده از ظرفیت های موجود در آن، می توانید سایت خود را به افراد فعال در این حرفه (یا صنف) معرفی کنید و پس از کمی تلاش، سایت شما تبدیل به مرجه نیازمندی های آن حوزه (به عنوان مثال نیازمندی های صنعت چاپ) خواهد شد و صاحبان صنعت فعال در این زمینه، برای رفع نیازمندی های خود از خدمات سایت شما استفاده خواهند کرد و برای این خدمات، هزینه پرداخت خواهند کرد. ضمن اینکه آگهی ها و خدماتی که توسط فعالان این صنعت در سایت شما درج می شود، فرصت های شغلی جدیدی را برای شما در این حوزه فراهم خواهد کرد.

با این مزیت که دیگر محدودیت های جغرافیایی برای کار شما وجود نخواهد داشت و همه افراد از هرجای کشور می توانند از خدمات شما استفاده کنند و علاوه بر پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات سایت نیازمندی های شما، فرصت های شغلی جدیدی را به سمت شما سرازیر نمایند.

در حالت دوم شما ممکن است بخواهید یک سایت نیازمندی های جامع و حرفه ای برای یک شهر یا استان خاص راه اندازی کنید و با بازاریابی هدفمند، مخاطبان همان منطقه را هدف قرار داده و آگهی ها و نیازمندی های خرید و فروش همان منطقه را به صورت تخصصی و با امکانات منحصر به فرد تحت پوشش قرار دهید. چرا که به خوبی میدانیم سایت های دیوار و شیپور و … علیرغم فراگیری بالای خود، نمی توانند به صورت تخصصی به یک منطقه جغرافیایی خاص مثل یک شهر یا استان بپردازند و از ظرفیت های ویژه آن مناطق بهره ببرند.

شما با طراحی سایت نیازمندی مخصوص یک شهر یا استان و معرفی آن به افراد همان منطقه و خدمات رسانی به این جامعه هدف، به مراتب اثرگذاری بیشتری نسبت به سایر سایت ها خواهید داشت و میتوانید با دریافت هزینه برای خدمات خود، می توانید درآمد بالایی کسب کنید.

البته ناگفته نماند که علیرغم تمام توضیحات فوق، هیچ مانعی برای موفقیت یک سایت جامع نیازمندی (که تمام کشور را پوشش داده و تمامی زمینه های شغلی و خدماتی و اجناس را شامل می شود) وجود ندارد. کمااینکه بسیاری از سایت های دیگر نیز همین رویه را پیش گرفته و موفقیت بالایی را با وجود سایت های مطرحی چون دیوار و شیپور کسب کرده اند. بااین حال تخصصی کردن طراحی سایت نیازمندی و یا محدود کردن فعالیت آن به یک منطقه خاص، درصد موفقیت این گونه سایت ها را به شدت افزایش خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درآمدزایی از سایت نیازمندی ها به توضیحات اسکریپت نیازمندی های کدیزاین مراجعه نمایید

ما چگونه در راه اندازی سایت تبلیغاتی به شما کمک می کنیم؟

درست است که سایت های تبلیغاتی ظرفیت بالایی دارند; اما طراحی سایت نیازمندی، طراحی سایت تبلیغاتی یا طراحی سایت آگهی به تنهایی نمی تواند موفقیت این گونه سایت ها را تضمین کند. این سایت ها زمانی به موفقیت خواهند رسید که توسط کاربران دیده شوند و افراد برای پیدا کردن اجناس و خدمات موردنظرشان به آن مراجعه کنند و یا آگهی های خود را در آن ثبت کنند. این مهم زمانی اتفاق خواهد افتاد که طراحی سایت آگهی شما به صورت اصولی انجام شده باشد و نیازها و سلایق کاربران در آن تعبیه شده باشد. مهم تر اینکه طراحی سایت نیازمندی باید به گونه ای باشد که آگهی های سایت در موتورهای جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و … نمایش داده شود و سئوی سایت نیازمندی شما آنقدر قدرتمند کارشده باشد که رتبه بالایی را در موتورهای جستجو کسب کند.

به همین دلیل است که معتقدیم طراحی سایت نیازمندی یک امر تخصصی است و بدون آگاهی کامل از مسائل سئو، بهینه سازی سایت، تجربه کاربری و سلیقه کاربران، راه اندازی چنین سایت هایی با موفقیت روبرو نخواهد شد.

تیم طراحی سایت کدیزاین، با سابقه چندساله در طراحی سایت نیازمندی و به پشتوانه موفقیت بیش از انتظار سیستم نیازمندی تخصصی خود تحت عنوان اسکریپت نیازمندی های کدیزاین، شناخت بسیار بالایی در حوزه تبلیغات آنلاین، کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت تبلیغاتی داشته و همواره سعی در ابداع روش های جدید برای بهبود و ارائه خلاقیت در طراحی سایت نیازمندی ها داشته است. موفقیت سایت های نیازمندی های راه اندازی شده با قالب نیازمندی کدیزاین، خود گواه این مدعاست.

استفاده از متدهای روز در طراحی سایت آگهی، آشنایی کامل با چالش های راه اندازی سایت نیازمندی ها به واسطه تجربه چندساله در این حوزه و تسلط بر جنبه های مختلف فضای کسب و کارهای آنلاین، ویژگی هایی است که ما را در این زمینه از سایر شرکت ها متمایز کرده و دست ما را در کمک به شما برای راه اندازی سایت نیازمندی و موفقیت آن باز میگذارد.

مشاوره های رایگان ما در این خصوص را از دست ندهید. کافی است با ما در ارتباط باشید و ما هم در کمال صمیمیت پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

در صورتی که نیاز به توضیحاتی بیشتری دارید یا سوالی در این خصوص دارید و یا قصد سفارش داشتید، میتوانید با شماره 09112002371 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09114899693 در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. ما صمیمانه پاسخگوی سوالات و مشاوره های شما خواهیم بود.

نمونه کار طراحی سایت نیازمندی

طراحی اپلیکیشن اندروید اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

طراحی اپلیکیشن اندروید اسکریپت نیازمندی ها

اپ موبایل - برنامه گوشی

Portfolios - 1

اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

اسکریپت تبلیغاتی-آگهی نامه