Skip links

طراحی سایت شرکتی اختصاصی و کاملا حرفه ای

چرا باید سایت شرکتی داشته باشیم؟

در زمانه ای زندگی می کنیم که تجارت آتلاین و بازاریابی اینترنتی جایگاه اول را در حوزه کسب درآمد به خود اختصاص داده است و شکی نیست که اولین گام برای ورود به عرصه تجارت الکترونیک، داشتن یک شناسنامه در این فضاست. شناسنامه شرکت یا کسب و کار شما در فضای مجازی، سایت شماست. زمانی بود که سایت ها صرفا نقش ویترین را برای شرکت ها داشتند و به معرفی شرکت می پرداختند. اما در حال حاضر که ضریب نفوذ اینترنت در کشور بیش از 90% تخمین زده است، طراحی سایت شرکتی برای شرکت/کسب و کار شما، حکم بلیط جذب مشتری را دارد تا بتوانید به وسیله آن کسب و کار خود را به مخاطبان بسیار وسیعی که در سطح کشور (و حتی خارج از کشور به دنبال خدماتی که شما ارائه میدهید (و طبیعتا رقبای شما هم ارائه میدهند) هستند، معرفی نمایید

این یعنی هر کسب و کاری (حتی آن هایی که فکرش را نمی کنید) خواه یا ناخواه به اینترنت و بستر گسترده آن وابسته خواهند بود و عقب ماندن از مسیر تکنولوژی (که همان مشتری های بالقوه شما هستند که در سطح فضای مجازی به دنبال خدمات ارائه شده توسط شما می باشند) به معنای از دست دادن پتانسیل ها و فرصت های شغلی است. در نتیجه طراحی سایت شرکتی برای هر نوع کسب و کاری، یکی از مهره های قدرتمند دخیل در بازاریابی می باشد.

در طراحی سایت شرکتی چه مواردی اولویت دارد؟

حالا که ضرورت داشتن یک وب سایت برای شرکت/کسب و کار خود را متوجه شدید باید این نکته را یادآور شد که صرفا طراحی سایت شرکتی تضمین کننده موفقیت شما در جذب مشتری در این فضا نخواهد بود. باید توجه داشته باشید که مهمترین عامل در جذب مخاطبین بالقوه سرگردان در اینترنت به محصولات یا خدمات شما، ظاهر جذاب و معرفی هدفمند محصولات/خدمات شما به آنهاست.

این مسئله خود بیانگر این است که طراحی سایت شرکتی، نیازمند تخصص ویژه در امور بازاریابی، مخاطب شناسی، زیبایی شناختی و خلاقیت و نوآوری در ارائه محصول است.  شما باید این نوع طراحی سایت را به شرکت هایی واگذار کنید که اولا شناخت بالایی از کاربران و سلیقه آنها در فضای مجازی داشته باشند و ثانیا بتوانند به بهترین نحو، سلایق و خواسته های کاربران (مشتریان بالقوه شما) را با خدمات و محصولات شرکت (یا کسب و کار) شما مطابقت دهند. تا وب سایت شرکت شما هم به نحو احسن معرف کسب و کار شما باشد و هم بتواند فرصت های شغلی را به سمت شما سرازیر کند.

ما چگونه در طراحی سایت شرکتی به شما کمک می کنیم؟

تیم طراحی سایت کدیزاین، با ارئه مشاوره رایگان در خصوص راهکاری بهبود کسب و کار در بستر وب و همچنین طراحی وب سایت در زمینه های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت نیازمندی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت وردپرسی و سایر انواع کسب و کار، تمام توان و تجربه خود را برای راه اندازی و بهبود کسب و کار آنلاین شما به خدمت گرفته و در این راستا از تکنولوژی های روز برای آنالیز و طراحی سایت شرکت/کسب و کار شما بهره خواهد گرفت.

مراحل طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟

در صورتی که طراحی سایت شرکتی خود را به ما بسپارید تیم ما تمامی مراحل کار را طی مشورت با کارفرما برای دریافت نظرات و خواسته ها، به صورت قدم به قدم پیش رفته و شما را در هر مرحله از میزان و چگونگی پیشرفت کار باخبر خواهیم کرد. مطمئن باشید که هدف ما همواره کسب رضایت کامل شما خواهد بود. همانگونه که بزرگترین دستاورد ما طی سال های فعالیت، رضایت مندی مشتریان و رزومه ما بوده و به لطفا خداوند این رویه همچنان ادامه خواهد یافت.

تیم طراحی سایت کدیزاین از تکنولوژی های روز طراحی وب همچون فریم ورک های laravel، Angular، react، Vue و همچنین CMS هایی همچون ودرپرس، جوملا و … برای طراحی سایت شرکتی شما استفاده خواهد نمود. در نتیجه شما هیچ گونه نگرانی  در خصوص انعطاف پذیری و توسعه پذیر بودن محصول نهایی خود نخواهید داشت.

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

تعدادی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی تیم ما را در سمت چپ صفحه مشاهده می نمایید.

در صورتی که نیاز به توضیحاتی بیشتری دارید یا سوالی در این خصوص مدنظر دارید و یا قصد سفارش داشتید، میتوانید با شماره 09112002371 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09114899692 در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. ما صمیمانه پاسخگوی سوالات و مشاوره های شما خواهیم بود.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

Portfolios - 1

طراحی سایت شرکت آلای ایرانیان

شرکتی-استاتیک

Portfolios - 2

طراحی سایت مرکز مطالعات زنجیره ارزش

وردپرس-ووکامرس