Skip links

فروش اسکریپت نیازمندی ها و قالب آگهی - طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی اسکریپت تبلیغاتی - طراحی قالب مدیریت آگهی

اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

اسکریپت تبلیغاتی-آگهی نامه


طراحی اسکریپت نیازمندی و قالب آگهی

 

اسکریپت نیازمندی های کدیزاین – طراحی سایت شبیه دیوار و شیپور

اسکریپت نیازمندهای کدیزاین با هدف تسهیل در ساخت سایت های تبلیغاتی و کسب درآمد برای همه افراد با قیمت مناسب و امکانات بی نظیر، از سال 95 توسط مجموعه کدیزاین در دست طراحی و توسعه قرار گرفت و به دلیل استقبال گسترده، تاکنون 8 نسخه از این قالب آگهی (قالب شبیه دیوار) در دسترس خریداران قرار گرفته است (آخرین بروزرسانی در تیر ماه 98 ارائه شده است)

این قالب آگهی از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی که از صفر تا صد آن توسط مجموعه ما به زبان PHP  طراحی و کدنویسی شده استفاده می کند و به همین دلیل برخلاف سایر سایت آماده نیازمندی های موجود در بازار، از امکانات فوق العاده قدرتمند، طراحی بسیار زیبا و کاربرپسند، سرعت بالا در بارگذاری، بهینه شده برای موتورهای جستجو و از همه مهم تر قابلیت توسعه و شخصی سازی بهره می برد.

در طراحی سایت نیازمندی های کدیزاین، توجه اصلی بر روی امکان کسب درآمد توسط مدیر سایت بوده و تمامی امکانات سایت با پایبندی به دسترسی ساده و تشویق کاربران به ثبت آگهی های پولی (به وسیله مشوق ها و امکانات موجود در پلان های ویژه) معطوف بوده است. کاربران در اسکریپت نیازمندی های کدیزاین توانایی ثبت آگهی به صورت پولی و رایگان (همانند سایت های دیوار و شیپور) را داشته و در صورتی که بخواهند آگهی های خود را به صورت ویژه و با امکانات خاص در سایت شما به نمایش بگذارند، میتوانند یکی از پلان های ویژه پولی را انتخاب و هزینه آن را پرداخت نمایند.

پلان های ویژه اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

تمامی پلان های ویژه (پولی) در این قالب نیازمندی ها توسط مدیریت سایت قابل شخصی سازی بوده و مدیر می تواند به دلخواه تمام امکانات آن را تغییر دهد. از جمله قیمت آگهی های ویژه، تعداد روزهای ویژه بودن آگهی، توانایی نمایش در صفحه اصلی، امکان ارسال به کانال تلگرام و …

در طراحی سایت نیازمندی در این قالب آگهی، یک ویژگی بسیار مهم گنجانده شده که در هیچ یک از قالب ها و اسکریپت های مشابه نظیر آن را پیدا نخواهید کرد و این ویژگی، امکان ساخت فیلدهای اخصتاصی برای هریک از دسته ها و زیردسته های سایت است. به عنوان مثال در صورتی که شما یکی از دسته های ثبت آگهی را به املاک اختصاص دهید به عنوان  مدیر سایت می توانید تعیین کنید که کاربرانی که قصد ثبت آگهی در حوزه ملک دارند، چه اطلاعاتی را در خصوص خود باید وارد کنند. مثلا می توانند فیلدی با عنوان متراژ برای این دسته بسازید تا کاربران متراژ ملک خود را در آن وارد کنند یا فیلدی برای تعداد اتاق ها، سن ملک، تعداد طبقات، مشاع ها، قیمت هر متر، قیمت کل و …. تعریف کنید

این فیلدها حتی در زمان جستجو هم به کاربر نمایش داده میشوند تا کاربری که به دنبال ملک میگردد بتواند جستجوی دقیق تری برای یافتن ملک مورد نظر خود داشته باشد.

این فیلدها را می توانید برای هر دسته ای از دسته های سایت خود بسازید به عنوان مثال برای دسته بندی خودرو فیلدهای سال تولید، کیلومتر، برند و … در نظر بگیرید. همینطور برای دسته های لوازم برقی، لوازم خانگی، مشاغل و هر دسته بندی دیگری که برای سایت تان مدنظر داشته باشید می توانید این فیلدها را بسازیدو از همه مهمتر این که تمام  این کارها در یک محیط بسیار کاربر پسند و به سادگی هرچه تمام تر در قالب سایت نیازمندی کدیزاین توسط مدیر سایت قابل انجام است.

فیلدهای اختصاصی - اسکریپت نیازمندی های کدیزاین

از دیگر ویژگی های متمایزکننده این سایت آماده نیازمندی ها، وجود اپلیکیشنهای اندروید و ios کاملا هماهنگ با وب سایت (و البته دارای امکانات اختصاصی) برای این قالب آماده نیازمندی هاست. در این دوران که تمام کارها به وسیله گوشی های هوشمند انجام می شود وجود این اپلیکیشن ها برای طراحی سایت نیازمندی ضروری است و قالب نیازمندی کدیزاین یکی از بهترین اپلیکیشن های این حوزه را با امکاناتی نظیر استفاده از دوربین گوشی برای آپلود تصویر و …. در اختیارتان قرار می دهد.

با وجود اینکه در طراحی سایت نیازمندی فوق، سعی شده تا تمامی امکانات لازم برای یک اسکریپت تبلیغاتی پیش بینی شود، اما در صورتی که هرگونه تغییری در عملکرد، امکانات و حتی تغییرظاهر آن مدنظر داشته باشید تا با نیازهای شما تطبیق پیدا کند، کافی است با درمیان بگذارید تا تغییرات مدنظر شما روی این اسکریپت نیازمندی اعمال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی از نحوه خرید، مشاهده پیش نمایش زنده سایت و دانلود نمونه اپلیکیشن موبایل این قالب آگهی روی لینک های زیر کلیک کنید و در صورتی که میخواهید با ما در این خصوص صحبت کنید از طریق بخش تماس با ما اقدام بفرمایید.

مشاهده اطلاعات بیشتر

مشاهده پیش نمایش سایت

مشاهده پیش نمایش بخش مدیریت

تماس با ما

عنوان  پروژه:

طراحی سایت نیازمندی و اسکریپت نیازمندی ها

تاریخ آخرین بروزرسانی:
تیر 98 – نسخه 8
ویژگی ها:
درگاه های پرداخت آنلاین، اپلیکیشن های اندروید و آی او اس، پلان های ویژه کسب درآمد مدیر سایت، بخش مدیریت حرفه ای و پنل کاربری منحصربه فرد، کاملا بهینه برای موتورهای جستجو، امکان ثبت آگهی های پولی و رایگان توسط کاربران و …