Skip links

طراحی سایت فروشگاهی

چرا طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیاری دارد؟

تا بحال به این فکر کرده اید که چه می شد اگر می توانستید با هزینه ای بسیار اندک، یک شعبه دیگر از فروشگاه، رستوران، بوتیک (و یا هر کسب و کار دیگر) خود افتتاح کنید؟ بدون اینکه نیاز به خرید ملک، اجناس جدید، استخدام کارمند و … داشته باشید؟ چه می شد اگر برای به تحقق رساندن ایده خود در فروش محصولاتتان نیاز به هزینه سرسام آور نداشته باشید؟ بسیاری از افراد ایده های بزرگی برای شروع یک کسب و کار دارند اما به دلیل عدم توانایی مالی، امکان راه اندازی این کسب و کار را ندارند. چه می شد اگر برای شروع آن کسب و کار، نیازی به سرمایه اولیه فراوان وجود نداشته باشد؟

خوشبختانه این روزها فضای مجازی و شبکه نامحدود اینترنت می تواند تمام موارد بالا را بدون داشتن سرمایه اولیه سرسام آور محقق سازد. تنها چیزی که برای راه اندازی کسب و کار فروش در این فضا نیاز دارید طراحی سایت فروشگاهی است. سایتی که قابلیت های بسیاری برای فروش محصولات در اختیار شما قرار میدهد، بدون اینکه نیاز باشد حتی به صورت مستقیم و چهره به چهره با مشتریان خود در ارتباط باشید!

این روزها که عمده امورات روزانه افراد در بستر اینترنت انجام می گیرد و جستجوی نیازهای روزمره از طریق اینترنت، به عضو لاینفکی از جریان زندگی تبدیل شده، خرید مایحتاج زندگی مردم نیز از طریق همین وب سایت ها انجام می گیرد و عدم حضور فروشندگان در این فضا، به معنای از دست دادن مشتری هایی هاست که در این فضای رقابتی، بدنبال یافتن بهترین محصولات هستند.

طراحی سایت فروشگاهی، علاوه بر افزایش مخاطبین محصولات شما، نیاز به حضور فیزیکی خریداران در فروشگاه را از بین می برد و این مسئله موجب افزایش وسعت جغرافیایی عرضه محصولات میشود. به عنوان مثال تصور کنید که فروشگاه شما در شهر بزرگی همچون تهران واقع شده باشد. در این حالت خریداران محصولات شما (در بهترین حالت) شهروندان همان شهر خواهند بود. اما در صورت راه اندازی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود، این محدودیت از بین خواهد رفت و مشتریان از سراسر ایران امکان مشاهده و خرید محصولات شما را خواهند داشت.

آیا طراحی سایت فروشگاهی باعث موفقیت کسب و کار خواهد شد؟

در آینده نزید، صرف وجود کسب و کار فیزیکی (همانند فروشگاه لباس و …) به تنهایی نخواهد توانست درآمد کافی برای صاحبان کسب و کار فراهم نماید و با وجود رقابت های موجود در بازار و اشباع این مشاغل، نیاز به راه اندازی کسب و کار آنلاین و طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل مبرم خواهد شد (همانگونه که بسیاری از فروشگاه های معتبر سراسر دنیا به این نقطه رسیده و از آن گذر کرده اند). اینجاست که کسب و کارهایی که زودتر از سایرین اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود نمودند، از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و از توانایی بالاتری برای جذب مشتریان برخوردار خواهند بود.

علاوه بر این ممکن است شما محصولاتی داشته باشید که حاصل تلاش خودتان بوده و بستر مناسبی برای فروش آنها و یا سرمایه لازم برای راه اندازی یک فروشگاه (به معنای کلاسیک آن) را نداشته باشید. این جاست که بهترین و کم هزینه ترین راه حل، راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی خواهد بود.

شاید این باور را داشته باشید که با وجود سایت هایی همچون دیجی کالا، مجالی برای دیگر سایت ها جهت جذب مشتری و فروش محصولات وجود نخواهد داشت. اما باید در این خصوص تجدید نظر کنید. هم اکنون بسیاری از سایت های فروشگاهی و مراکز فروش اینترنتی محصولات، در سایت های ایرانی وجود دارند که علیرغم محبوبیت دیجی کالا، در حال فروش محصولات خود بوده و مشتریان روزانه فراوانی هم دارند. واقعیت هم این است که آن قدر خریدار سرگردان در سطح اینترنت وجود دارد و آن قدر تنوع محصولات مورد نیاز آن ها بالاست که هیچ سایتی (هر چقدر هم که جامع باشد) نمی تواند تمامی نیازهای خریداران را پاسخگو باشد.

ولی این به معنای موفقیت تمامی سایت های فروشگاهی نیست. بسیاری از شرکت های خدمات طراحی سایت، به شما قول راه اندازی یک سایت فروشگاهی با هزینه بسیار اندک و در کمترین زمان را می دهند (با استفاده از قالب ها و cms های آماده). اما واقعیت این است که فقط راه اندازی سایت، موجب موفقیت شما نخواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی یک تخصص است که نیازمند آنالیز کسب و کار و مخاطبین هدف شماست تا با بهینه ترین روش، سایتی برای شما راه اندازی شود که نیازهای مخاطبین و خریداران آینده محصولات شما را (چه از نظر سلیقه ظاهری و چه از نظر امکانات) تامین نماید. در غیر این صورت کاربران به سایت های رقیب شما مراجعه خواهند کرد و به همین سادگی، مشتری های بالقوه خود را از دست خواهید داد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید حس امنیت در خرید و اعتماد به فروشنده را در بازدیدکننده به وجود آورد و این امر تنها با مهندسی ذائقه بازدیدکنندگان و مشتریان (که باید کاملا تخصصی و طبق استاندارد صورت گیرد) قابل انجام خوهد بود.

ما چگونه در طراحی فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کنیم؟

تجربه تیم طراحی سایت کدیزاین، در راه اندازی سایت فروشگاهی و آشنایی ما با روش های مختلف طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین تسلط کامل کامل بر مشکلات و چالش های کسب و کارهای آنلاین، ما را به این باور رسانده است که می توانیم نقش بزرگی در راه اندازی و رشد کسب و کار اینترنتی شما داشته باشیم.

با افزایش خدمات طراحی سایت فروشگاهی در کشور، تعداد وب سایت های اینترنتی فروش محصولات، روز به روز در حال افزایش می باشد و این امر ضرورت وجود خلاقیت در ارائه محتوا و محصولات به کاربران را مشخص می سازد. تسلط به تکنولوژی های روز طراحی سایت، آشنایی کامل با مباحث سئو و بهینه سازی سایت، و جلسات ایده پردازی مکرری که با مشتری هایمان برگزار می کنیم، ویژگی هایی است که ما را از سایر شرکت های خدمات طراحی سایت متمایز می کند. با تکیه بر همین مهارت ها و با تعهد به پشتیبانی همه جانبه (که همواره خط مشی تیم طراحی کدیزاین بوده) و با لطف خداوند اعلام میداریم که می توانید با اعتماد کامل و خیالی آسوده، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را به مجموعه ما بسپارید.

تیم ما با ارئه مشاوره رایگان در خصوص راهکارهای بهبود کسب و کار آنلاین و طراحی وب سایت در زمینه های مختلف از جمله طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت نیازمندی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت وردپرسی و … ، تمام توان و تجربه خود را برای راه اندازی و ارتقای منافع آنلاین شما به خدمت گرفته و در این راستا از تازه ترین متدهای تحلیل و طراحی وب استفاده خواهد نمود.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

ما در مجموعه طراحی سایت کدیزاین، تمامی مراحل طراحی سایت فروشگاهی را طی مشورت با کارفرما برای دریافت نظرات و خواسته ها، به صورت قدم به قدم اجرا کرده و در هر گام گزارش کاملی از میزان پیشرفت کار به شما ارائه خواهیم داد. اطمینان داشته باشید که هدف ما چیزی جز بدست آوردن رضایت کامل شما نخواهد بود. در زیر برخی از ویژگی های سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط مجموعه ما را مشاهده خواهید نمود:

  • – دسته بندی و فیلتر کالاها بر اساس نیاز و سلیقه کاربران (و البته قابل تنظیم توسط مدیریت)
  • – پنل مدیریت پیشرفته با قابلیت شخصی سازی تمام امکانات سایت که در عین حال ساده و کاربردی طراحی شده است
  • – قابلیت ثبت اخبار، برچسب گذاری، تغییر دسته بندی ها، اعمال تخفیف های موردی و کلی، پیشنهادات ویژه، ثبت و مدیریت محصولات، مدیریت سفارشات، درکاه های پرداخت آنلاین و …
  • بهینه سازی سایت و سئوی حرفه ای جهت نمایش سایت و محصولات شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و …
  • – طراحی کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو) جهت نمایش بهینه در موبایل، تبلت  و …
  • – اپلیکیشن های اندرروید و ios
  • – و …

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی

تعدادی از نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی تیم ما را در سمت چپ صفحه مشاهده می نمایید.

در صورتی که نیاز به توضیحاتی بیشتری دارید یا سوالی در این خصوص دارید و یا قصد سفارش داشتید، میتوانید با شماره 09112002371 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09114899692 در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. ما صمیمانه پاسخگوی سوالات و مشاوره های شما خواهیم بود.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

Portfolios - 1

طراحی سایت مرکز مطالعات زنجیره ارزش

وردپرس-ووکامرس